BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I WILL MISS YOU

BACABACA

kambing itu jam .

Monday, May 2, 2011

PENAT SUNGGUH .

ASSALAMUALAIKUM .
wahh , penat gile aku hari nie .
hari nie cuti skola sebab hari pekerja .
eehh , lupe !
S E L A M A T H A R I P E K E R J A , kepada kaumkaum yg masih bekerja . 
specially , my mommy and my daddy .
pagipagi aku bangun , 
buad sarapan .
wahh , kenyang perut sebab semalam aku tk mkan .
then , rest kejap . kenyang la .
okea . start buad tanggungjawab 
firstly , aku kemas bilik aku yang tk berape nk kemas . sepah gile . baju tongganglanggang . 
ehh , tkde la tongganglanggang sangat . saje ckap . baru gempak bunyinyee .
AHAHA , 
dah kemas , kemas katil pulak .
then , buad sawang + habuk .
haishh , asik bersin je aku .
then aku mop lantai bilik aku . wahhh , baru sedap pijak .
licin gitu time ade sabun .
menari ballet la aku . AHAHA, 
dh siap . pasang kipas . keringkan . 


signboard nie la aku letak kt pintu bilik aku . 
AHAHA, harap maklum ye .
then , kemas dapur pulak . 
basuh itu basuh ini .
macammmacam . 
mop dapur pulak . 
nk patah pinggang aku dibuatnye .
eehh , tkpe . aku tengah rajin nie .
wahh , dapur berkilat .
no germ .

cewahh , no germ . 
blahla . aku pun tktau .
then , aku cuci bilik air pulak . 
bilik air yang kotor kini menjadi bersih . 
wahhh , baru semangat nk mandi . 
eehh , mandi pun kene semangat ke ? 
lantakla .
lepas habis tu , aku tengok citer MARIMAR pulak .
syokk la citer tuh .
mulemule aku tksuke . lamelame syokk pulak . haa , layan !
sergio accident .
kesian . janganla mati sergio oitt .
kesian kt marimar .
wahh , feeling habis .
eehh , tkla . tipu je !
 AHAHA.
sekarang , sume keje dh siap . kecuali homework aku . 
alamak , homework nie tkut dengar nie .
okea . 
bye . 
SELAMAT MEMBACA .


0 comments: